سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش آمریکا برای تشکیل ائتلاف منطقه‌ای با هدایت رژیم صهیونیستی

طبق اعلام شبکه روسیا الیوم، آمریکا برای ادغام پدافند هوایی رژیم صهیونیستی و متحدانش در کشور‌های عربی تلاش می‌کند.

آمریکا برای ادغام پدافند هوایی اسرائیل و کشور‌های عربی برای مقابله با آنچه تهدیدات ایران در منطقه ادعا می‌کند، تلاش می‌کند و واشنگتن به دنبال ائتلاف منطقه‌ای بین اسرائیل و اعضای شورای همکاری با مشارکت کشور‌هایی است که روابط دیپلماتیک با اسرائیل ندارند.

شبکه روسیا الیوم گزارش داد: آمریکا برای ادغام پدافند هوایی اسرائیل و همتایانش در کشور‌های عربی تلاش می‌کند. این خبر به نوبه خودش، سوالات زیادی را مطرح می‌کند به ویژه که چرا در شرایط فعلی تصویب شد؟ اعضای کنگره پیش نویس این قانون را ارائه کردند و هدف علنی آن، مقابله با آنچه تهدید ایران در منطقه ادعا می شود، است.

جونی ارنست عضو سنای آمریکا گفت: ”از جمله ماموریت‌های آمریکا، اسرائیل و کشور‌های شریک ما، دفاع از منافع در برابر دشمنان است. باید همکاری در منطقه توسعه پیدا کند، زیرا تندرو‌ها در حال توسعه تاکتیک‌های خودشان هستند. رژیم‌های آن‌ها می‌تواند آسیب‌هایی به غیرنظامیان وارد بیاورد. فقط با حمایت از متحدان خودمان در خاورمیانه و ایجاد سامانه فراگیر پدافند هوایی می‌توانیم مانع تروریست‌ها شویم. “

به گزارش روسیا الیوم ارائه کنندگان این طرح می‌گویند به توافقنامه‌های آبرامز ارتباط دارد و راه انواع همکاری را بین اسرائیل و کشور‌های خاورمیانه باز می‌کند و آن‌ها بر پایبندی به امنیت دسته جمعی تاکید می‌کنند. آن‌ها از وزارت دفاع آمریکا می‌خواهند خط مشی سامانه پدافند هوایی بین اسرائیل و کشور‌های عربی را مشخص کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.