هشدار لاپید درباره متلاشی کردن کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی

وزیر امور خارجه و نخست وزیر آینده رژیم صهیونیستی به کسانی که سعی در متلاشی کردن کابینه این رژیم دارند هشدار داده و آنان را تهدید کرد.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به کسانی که از درون، دولت این رژیم را به خطر می‌اندازند هشدار داد و گفت آن‌ها بهای این کار را پرداخت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبری اسپوتنیک این سخنان لاپید در پی فروپاشی تدریجی ائتلاف دولتی مطرح می‌شود که سال گذشته با توافق او و نفتالی بنت، نخست وزیر کنونی و با حضور شماری از اعضای شورشی کنست از گروه‌های چپی و سایر جداشدگان از جناح راست داخل ائتلاف تشکیل شد.

کانال رسمی تلویزیونی «کان» توئیت لاپید در فیسبوک را منتشر کرد. لاپید در این خصوص نوشته است: «هر کسی که این دولت را از درون تهدید می‌کند باید بداند تاوانش را خواهد پرداخت.»

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت احرونوت» نیز نوشت لاپید با وعده ادامه «نبرد» به خاطر دولت، گفته است دولت با وجود همه دشواری‌ها می‌تواند داوم بیاورد. لاپید بر خلاف سخنان قاطعانه‌تر قبلی اش این بار از امکان فروپاشی دولت سخن گفت و قول داد به نبرد در صورت بروز چنین حالتی ادامه بدهد تا به گفته وی «پیروز شویم.»

چندی پیش، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی با یک آزمون واقعی مواجه شده، شاهد وضعیتی بی سابقه و نزدیک به فروپاشی است و با یک چهار راه تاریخی مواجه است.

پایگاه خبری دنیا الوطن به نقل از وبگاه عبری «عکا» گزارش داد بنت در پیامی که شبکه اجتماعی پخش کرد، گفت: ما قبلا دو بار به دلیل درگیری‌های داخلی متلاشی شدیم، اولی زمانی که سرزمین ما ۸۰ ساله بود و دومی در ۷۷ سالگی. آیا ما می‌توانیم خودمان را حفظ کنیم. او در ادامه گفت: یک سال است که اسرائیل به یکی از سخت‌ترین لحظات انحطاط خود رسیده، هرج و مرج و چرخه بی‌پایان انتخابات و فلج شدن دولت همگی در این موضوع دخیل اند.

پیش از این نیز رئیس سابق موساد در اظهاراتی هشدار داد که رژیم صهیونیستی به دوران زوال خود وارد شده و با توجه به اختلافات بی سابقه در داخل کابینه، به سمت پرتگاه می‌رود. تامیر پاردو در سخنرانی خود در یک کنفرانس امنیتی با بیان  اینکه رژیم صهیونیستی در مسیر خودتخریبی قرار دارد، تاکید کرد صهیونیستی‌ها قبل از اینکه دیر شود دست از خودتخریبی بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار