سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی رییس جدید حوزه قضایی بخش الموت غربی 

علیرضا تیموری به عنوان رییس حوزه قضایی بخش الموت غربی معرفی شد.

در مراسمی از زحمات محمد سلمانی تقدیر و علیرضا تیموری به سمت رییس حوزه قضایی بخش الموت غربی معرفی شد.

علی شعبانی در این مراسم گفت: هرچه مسئولان بیشتر خدمتگزار مردم باشند، مردم به نظام دلگرم‌تر و پایه‌های انقلاب مستحکم‌تر خواهد شد؛ لذا در مسیر خدمتگزاری نباید از هیچ کوشش دریغ کرد، بلکه باید به صورت مستمر تلاش شود تا گره گشای مشکلات مردم و جامعه باشیم.

وی افزود: بحمدالله همکاری و هماهنگی خوبی در بین دستگاه‌ها و نهاد‌های بخش الموت غربی برقرار است و امیدواریم این همدلی‌ها و همراهی‌ها موجب پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های بخش و گره‌گشایی از مسائل و مشکلات شهری و مردم شود.

شعبانی تاکید کرد: فساد ستیزی و مبارزه با فساد از اهداف دستگاه قضایی در دوره تحول است و قطعاً در این مسیر با هیچ شخص و گروهی تعارف نخواهیم داشت و شناسایی گلوگاه‌های فساد در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد و باید تلاش شود ریشه‌های فساد در تمامی حوزه‌ها خشکانده شود.

رییس کل دادگستری استان گفت: وظایف قوه قضاییه در قانونی اساسی به وضوح بیان شده است، اما کار در دستگاه قضایی به دلیل گستردگی خدماتی که به مردم و دستگاه‌ها ارائه می‌دهد، بسیار دشوار است و به همین خاطر همه مسئولان، دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید در راستای تحقق عدالت کمک‌کار دستگاه قضایی باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.