سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی مدافع اهل بیت (ع) هستیم

امام جمعه موقت سنندج گفت: دشمنان اسلام هراسی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و همه ما مسلمانان اعم از شیعه و سنی با وحدت بیشتر و محکم‌تر از گذشته مدافع اهل بیت (ع) هستیم.

ماموستا خالدی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد با تبریک دهه کرامت، به ساخت فیلم و نمایش آن در جشنواره کن اشاره کرد و گفت: هدف از ساخت این فیلم، اهانت به ائمه و رسول خدا (ص) است، ولی دشمنان بدانند با این کار‌ها هیچگاه از ارزش‌های پیامبر و بزرگی اسلام کاسته نخواهد شد.‌

او اهانت یک فیلمساز خودفروخته به ساحت امام رضا (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت را محکوم کرد و گفت: قدرت‌های غربی و دشمنان از راه‌هایی همچون ساخت فیلم به دنبال اسلام هراسی هستند، اما برخلاف خواسته دشمنان، هر روز شاهد پیوستن تعداد زیادی از غیرمسلمانان به اسلام هستیم و این مهم نشان از بزرگی دین اسلام دارد.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه توطئه و توهین به دین اسلام محکوم به شکست است گفت: مسلمانان هیچ‌گاه تبعیت و دفاع از رسول گرامی اسلام (ص) و اهل‌بیت (ع) را ترک نخواهند کرد.

ماموستا خالدی می گوید: کسانی که به دنبال انحراف افکار جوانان و توهین به مقدسات مسلمانان هستند بدانند که سزای سخت در انتظار آنان است.

امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه سنندج حکم انتصاب سه ساله امام جمعه موقت این شهر از جانب نماینده، ولی فقیه در کردستان به طور رسمی به ماموستا معروف خالدی ابلاغ و تقدیم شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
فیلم سینمایی بانوی بهشت حقانیت حضرت زهرا واهل بیت را بازگو می‌کند که به مزاق تکفیری ها خوش نیامده وجلوی پخش فیلم را در انگلستان گرفتن