سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۲۴ درصدی نفتگاز مصرفی کردستان در بخش کشاورزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: بیش از ۱۰۳ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تامین و توزیع شده که سهم ۲۴ درصدی از مصرف نفتگاز استان را شامل می‌شود.

جهانبخش نوکانی در اولین جلسه کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق استان کردستان گفت: با توجه به قابلیت‌های کشاورزی استان و کسب رتبه‌های کشوری در زمینه تولیدات باغی و کشاورزی و نقش آن در ایجاد اشتغال و تولید ، تامین و توزیع سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی استان یکی از رسالت‌های این شرکت است که خوشبختانه با تلاش همکاران این شرکت و همکاری جهادکشاورزی استان این امر به خوبی محقق شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: توزیع الکترونیکی ‏سوخت بخش کشاورزی با استفاده از سامانه اینترنتی سدف ‏‏ (‏https://newtejaratasan.niopdc.ir‏) در جهت تحقق دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و ‏تحقق حقوق شهروندی انجام می شود.

او می گوید: خوشبختانه با همکاری جهاد کشاورزی استان، پلاک گذاری ‏ادوات کشاورزی استان نیز انجام شده که این امر، نقش بسزایی در جلوگیری از عرضه خارج ‏ازشبکه فرآورده‌های نفتی و توزیع الکترونیک سوخت کشاورزان استان را به همراه دارد. ‏

نوکانی گفت: با فعالیت‎ ۳۲ ‎هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان در سال گذشته ۱۰۰ میلیون لیتری سوخت مصرف شد و۳ میلیون لیتر سوخت نیز در بخش تولیدی و مرغداری استان در سال گذشته مصرف شده است.

او با ابراز اطمینان به کشاورزان استان بابت سوخت‌رسانی مطلوب به بخش کشاورزی تا پایان سال زراعی جاری گفت: با هماهنگی و تعامل با سازمان جهاد ‏کشاورزی و کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالاو ارز استان نسبت به براورد ‏‏۱۱۵ میلیون لیتر سوخت جهت بخش کشاورزی استان کردستان در سال ‏‎۱۴۰۱‎‏ اقدام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.