سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیسیون پزشکی مدعیان مصدومیت شیمیایی در سردشت آغاز شد

فرماندار سردشت گفت: کمیسیون پزشکی مدعیان مصدومیت شیمیایی با حضور ۶ پزشک متخصص با هدف تعیین تکلیف و ارزیابی موارد جدید ادعای مصدومیت شیمیایی در این شهرستان آغاز شد.

لقمان خسروپور در حاشیه بازدید از مرکز معاینه مصدومان شیمیایی این شهرستان گفت: کمیسیون پزشکی مدعیان مصدومیت شیمیایی در پی پیگیری‌های انجام گرفته بر اساس خواست و مطالبات مردم در حال برگزاری است.

خسروپور با بیان اینکه این پانزدهمین مرحله از کمیسیون پزشکی مدعیان مصدومیت  شیمیایی است که برگزار می‌شود، می گوید: تاکنون ۱۳ هزار نفر مدعی مصدومیت شیمیایی هستند که برای ۲ هزار نفر از این تعداد احراز سکونت شده و در این مرحله ۵۴۰ نفر در ۲ روز با سه جلسه کاری ویزیت و مورد معاینه پزشکان متخصص قرار خواهند گرفت.

او گفت: در ۱۴ مرحله گذشته برای بیش از  هزار و ۵۰۰ نفر مصدوم و جانباز شیمیایی پرونده تشکیل و تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته اند.

 فرماندار سردشت گفت: این کمیسیون با هدف تعیین تکلیف و ارزیابی بالینی مدعیان مصدومیت  شیمیایی اجرا می‌شود که در این مرحله کسانی که از ماه‌ها پیش ثبت نام کرده اند و مدارک و مستندات آن‌ها تکمیل  و دارای اسکن ریه هستند ویزیت خواهند شد.

خسروپور می گوید: در این کمیسیون ۶ پزشک شامل دو پزشک متخصص ریه، دو پزشک متخصص چشم، یک پزشک متخص پوست و یک  متخصص روانپزشک حضور دارند.

 او گفت: اعلام نتیجه نهایی کمیسیون بعد از بررسی نهایی در اداره کل کمیسیون پزشکی تهران متعاقبا اعلام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.