سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان :

کم آبی بزرگترین مشکل شهرک صنعتی شهرستان مبارکه است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: با وجود توسعه شبکه آبرسانی در شهرک صنعتی مبارکه هنوز بسیاری از بخشهای این شهرک دچار مشکل کم آبی است.

رسول سواری امروز در بازدید از شهرک صنعتی مبارکه و نشست با هیات مدیره این شرکت گفت: برای توسعه صنعت در بخش‌های غیرفعال ضروری است از پساب خود شهرک به عنوان منبع پایدارآب استفاده شود.

او به تکمیل تصفیه خانه شهرک صنعتی مبارکه پرداخت وگفت: این پروژه با همکاری شرکت خدمات تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

دستور کار جدی شرکت شهرک‌ها تعیین تکلیف پرونده‌ها و قرارداد‌های راکد و بلاتکلیف است که در این مورد ۲۴ پرونده در دستور کار قرار دارد.

سواری می‌گوید: شهرک صنعتی مبارکه یکی از شهرک‌های قدیمی استان اصفهان است که محدودیت‌هایی برای واگذاری زمین در این شهرک صنعتی وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مهمترین مشکل امروز صنایع کمبود زمین برای فعالیت صنعتی است که شهرک‌های صنعتی شهرستان از این معضل رنج می‌برد.

پروین صالحی می‌گوید: بسیاری از واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی مبارکه به دلیل کمبود آب مورد نیاز و حمایت‌های جانبی نیمه ساز و غیر فعال به حال خود رها شده اند که باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

او همچنین خواستار برطرف شدن مشکل واگذاری زمین به واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاران در این شهرستان شد.
به گفته نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در حال حاضر به دلیل نبود آب شرب؛ برخی از واحد‌های تولیدی و صنایع در شهرک صنعتی غیر فعال یا با کمترین ظرفیت تولید خود فعالیت دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.