سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات روکش آسفالت حدفاصل پل سفید به هفت تن

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سوادکوه از آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت حد فاصل خروجی پل سفید به سمت هفت تن خبر داد.

مهرداد سلیمی گفت:عملیات بهسازی و روکش آسفالت حد فاصل خروجی پل سفید به سمت هفت تن به طول ۳۵ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۴۹۰ میلیارد ریال آغاز شد.

او می‌گوید: این عملیات درقالب طرح سراسری لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی و به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محور سوادکوه حدفاصل پل سفید به هفت تن به اجرا در می‌آید.

به گفته سلیمی با توجه به ویژگی شاخص ترانزیت و توریستی بودن این شهرستان روکش آسفالت محور‌های شریانی و اصلی می‌تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده‌ای ایفا کند.

او می‌گوید: علاوه برروکش آسفالت راه‌های حوزه استحفاظی به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی محور‌های تحت پوشش خود اقدامات گسترده‌ای از ابتدای امسال مانند جلو گیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز، جمع آوری تابلو‌های غیر مجاز، پاکسازی حریم راه از زباله و نخاله ساختمانی، علف تراشی، اقدامات ایمن سازی از قیبل نصب علایم، نصب چراغ چشمک زن و رفع خاموشی و ترمیم روشنایی را در دستور کار دارد.

جاده‌ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیت‌های مرتبط با آن را به این اداره محول کرده، بدیهی است ایمن کردن محور‌ها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.