سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران میزبان مسابقات جهانی کونگ فو می‌شود

رئیس فدراسیون کونگ فو و هنر‌های رزمی از میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی جهان تا نیمه دوم امسال خبر داد.

رضا حیدری در آیین اختتامیه دور برگشت چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کونگ فو و هنر‌های رزمی بانوان کشور که در سالن ورزشی فجر کرمان برگزار شد، گفت: افتخار دارم که به استان کرمان سفر کرده‌ام، زیرا پیکر ژنرال پرستاره جهان اسلام در این استان به‌خاک سپرده شده است.

او می گوید: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مرد ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی نام گرفته؛ اما در واقع تمامی ویژگی‌های نیکو برای سردار دل‌ها کم است.

قهرمانان لیگ برتر کونگ فو به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند

به گفته حیدری، نفرات فیکس انتخابی تیم ملی از مسابقات قهرمانی کشور انتخاب می‌شوند و مصوبه جدید هیئت رئیسه و مجمع فدراسیون کونگ فو این است، نفراتِ با بیشترین بازی و پیروزی در مسابقات لیگ برتر به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

او گفت: مدال آوران و قهرمانان چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر کشور همگام با اعضای تیم ملی به اردوی این تیم دعوت می‌شوند لذا آرزوی موفقیت برای قهرمانان این مسابقات دارم.

همچنین رئیس فدراسیون کونگ فو و هنر‌های رزمی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران نیز با بیان اینکه شجاعت، اسوه و فداکاری شهید سلیمانی در دنیا زبانزد است، گفت: چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بانوان کونگ فو و هنر‌های رزمی کشور را با حضور هشت تیم برتر از سراسر کشور، مطابق با آیین نامه برگزار کردیم که کرمان بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

او می گوید: این مسابقات علاقه مندان بسیاری دارد و چندین استان درخواست میزبانی آن را داشتند که پس از بازدید از امکانات استان‌ها، دور رفت به میزبانی کرمانشاه و دور برگشت در کرمان برگزار شد که میزبانی خوبی هم داشت.

ایران میزبان مسابقات جهانی کونگ فو خواهد شد

به گفته رئیس فدراسیون کونگ فو و هنر‌های رزمی جمهوری اسلامی ایران، این فدراسیون درخواست‌های متعددی برای شرکت ایران در مسابقات جهانی کنگ فو و هنر‌های رزمی دارد که این نامه‌ها در مرحله بررسی است.

او می گوید: در حال بررسی شرایط میزبانی مسابقات قهرمانی جهان هستیم و با برنامه ریزی صورت گرفته تا نیمه دوم امسال، ایران میزبان این مسابقات خواهد شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.