سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره آئین های نمایشی رضوی در ایستگاه پایانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی شهر یاسوج امشب پایان می یابد.

امین درخشان گفت: هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی شهر یاسوج، از روز ۱۶ خرداد ماه به مدت سه روز در مرکز کهگیلویه و بویراحمد درحال برگزاری است.

او می گوید: گروه های نمایشی از تربت حیدریه خراسان رضوی، میناب بندرعباس، استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره حضور داشتند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گروه های شرکت کننده در جشنواره آئین های نمایشی از شانزدهم تا ۱۸ خرداد در تالار روباز امام رضا(ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پارک ساحلی یاسوج اجرا خواهند داشت.

درخشان به برنامه های روز سوم و پایانی جشنواره اشاره کرد و می گوید: نمایش «چولی قزک» از تربت حیدریه ساعت ۱۹ در تالار روباز امام رضا (ع) و نمایش «زائر ضریح» از یاسوج نیز همین ساعت در پارک ساحلی یاسوج به اجرا گذاشته می شوند.

او گفت: گروه «نشون عاشقی» گناوه ساعت ۲۰ در تالار روباز امام رضا(ع) و گروه «برگی از خورشید» میناب نیز ساعت ۲۰ در پارک ساحلی میزبان علاقه مندان به هنر نمایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه گروه «نچ نچک» از یاسوج ساعت ۲۱ در پارک ساحلی یاسوج اجرا دارد، می گوید: آئین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی نیز با حضور مسئولان برگزار می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.