سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح هوشمندسازی یارانه نان در استان کرمانشاه

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت:طرح هوشمندسازی یارانه نان صرفا برای جلوگیری از قاچاق آرد و کنترل مصرف اجرا می‌شود.

ماشاالله ارویسی گفت : بعد از نصب دستگاه‌های هوشمند مردم می‌توانند با هر کارت بانکی عضو شتابی که در اختیار دارند هر مقدار نان که نیاز داشتند و با قیمت‌های مصوب و بدون هیچ گونه افزایشی از نانوایی‌ها تهیه کنند.

به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در این طرح کنترل و پایش خبازی‌های استان بیشتر شده است با نصب این دستگاه‌ها تعداد تراکنش‌ها و میزان آرد تحویل داده شده با نانوایی‌ها و همچنین تعداد نان تولید شده‌ای که به مردم فروخته می‌شود، استخراج شده و با نانوایی‌هایی که آرد خود را در شبکه‌ای دیگر و به صورت قاچاق مصرف کنند به شدت برخورد می‌گردد.

این طرح در پنج استان به صورت آزمایشی اجرا شده استان کرمانشاه ششمین استانی است که دیروز یک هزار و ۵۰۰ دستگاه هوشمند را تحویل گرفته است و بانک مربوطه با مراجعه به واحد‌های خبازی و آموزش آن‌ها نسبت به نصب این دستگاه‌ها اقدام می‌کند.

اکنون حدود ۷۰ درصد از خبازی‌های استان به این سیستم هوشمند مجهز کردیم در این سیستم مردم می‌توانند در صفحه مربوطه نوع نان را انتخاب و با همان قیمت‌های مصوب نسبت به خرید اقدام کنند و امیدواریم بعد از اجرای آزمایشی این طرح در استان‌ها و با دستور رئیس جمهور شاهد اجرای کامل طرح در کل کشور و استان باشیم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.