سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۴۹ طرح ارتباطی امسال در شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: ۴۹ طرح ارتباطی از ابتدای امسال در شهرستان های خرم‌آباد و چگنی آغاز شده است که تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

مجتبی صارمی" در جلسه با "مرتضی محمودوند" نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت:این اقدام در راستای توسعه زیرساخت های شبکه ارتباطی در این شهرستان ها و ارتقای سطح دسترسی مردم به شبکه ملی اطلاعات صورت گرفته است.

وی می گوید: امسال از طرف مجری طرح توسعه خدمات عمومی اجباری ( USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۴۹ پروژه ارتباطی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار خرم آباد و چگنی جهت احداث و نصب سایت های ارتباطی جدید و یا ارتقای فناوری اپراتورهای همراه اول و ایرانسل از نسل دوم به چهارم ابلاغ شده و در دست اقدام است.

وی گفت: کاهش شکاف دیجیتال، توسعه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات، توسعه اشتغال و افزایش رفاه ساکنین مناطق روستایی از اهداف این طرح ها می باشد.

ساکنان ۲ هزار و ۶۶۰ روستای این استان تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار گرفته و به اینترنت دسترسی دارند و حدود ۸۵ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار لرستان تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه هستند.

بیش از ۹۲ هزار و ۲۵۰ مشترک فعال پهن باند ثابت در روستاها و مناطق محروم استان خدمات ارتباطی را دریافت می کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.