لزوم هم‌فکری دانشگاه‌های لرستان برای رفع مشکلات حضوری شدن کلاس‌ها

سرپرست دانشگاه لرستان گفت: همه دانشگاه‌های این استان باید برای رفع مشکلات حضوری شدن کلاس‌های درس هم‌فکری کنند.

علی نظری گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان باید با ارائه راهکار‌ها و هم‌اندیشی و هم‌فکری، کوشش کنند بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و حضوری شدن کلاس‌ها بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام شود.

وی تصریح کرد: از نگاه جزیره‌ای باید پرهیز کرد و هم‌اندیشی بین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان را در راستای رفع مشکلات و چالش‌ها بایستی گسترش داد و اینگونه نشست‌ها درباره موضوعات گوناگون، تداوم داشته باشند.

سرپرست دانشگاه لرستان تصریح کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان باید از ظرفیت و تجربیات همدیگر برای رفع مشکلات و چالش‌های درون دانشگاهی، استفاده کنند؛ بنابراین گزارش، در این نشست رؤسا و معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان از جمله دانشگاه‌های پیام‌نور، آزاد اسلامی، علمی‌کاربردی، فرهنگیان، آیت‌الله العظمی بروجردی و … هرکدام راهکار‌ها و مشکلات مرتبط با بازگشایی و حضوری شدن کلاس‌های نظام دانشگاهی استان را تشریح کردند.

همچنین نظرات گوناگون درباره موضوعات مرتبط با مسائل مالی دانشگاه‌های استان لرستان به بحث و گفتگو گذاشته شد تا بر اساس افزایش انسجام بین‌دانشگاهی و ارتباطات و تعاملات بین‌دانشگاهی، حضوری شدن کلاس‌های دانشگاهی به نحو شایسته انجام شود.

بر اساس اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، مدارس و دانشگاه‌های کشور از تاریخ ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری، فعالیت خواهند داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.