سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در قالب طرح دامدار کارت صورت گرفت

پرداخت ۴۷ میلیارد تومان به دامداران خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح دامدار کارت به دامداران استان پرداخت شده است.

جعفری گفت: تاکنون ۳ هزار و ۳۴۰ نفر برای دریافت دامدار کارت و تسهیلات خرید نهاده‌های دامی به بانک کشاورزی معرفی شده اند.

او گفت: تاکنون ۴۵۷ مورد تسهیلات به مبلغ ۴۷ میلیارد تومان به دامداران استان پرداخت شده است.

جعفری گفت: ثبت نام برای دریافت دامدار کارت از طریق سامانه سیتا انجام می‌شود و دامدار برای تشکیل پرونده و اخذ وام باید به شعب بانک کشاورزی استان مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: دامداران خرد می‌توانند از کارخانه‌های تولید نهاده و دامداران دارای واحد‌های دامداری کلان از طریق سامانه بازارگاه می‌توانند نسبت به خرید نهاده اقدام کنند.

تمام دامداران می‌توانند ثبت نام کنند

مودی مدیر بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تسهیلات خرید نهاده در سه سطح ۱۰، ۱۲ و ۱۵ درصد پرداخت می‌شود که تسهیلات ۱۰ درصدی مربوط به دامدارانی است که واحد تولیدی خرد دارند و تمام دامداران می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.


بیشتر بخوانید


او گفت: سایر تسهیلات به واحد‌های متوسط و کلان تعلق می‌گیرد و ضمانت برای تسهیلات خرد به صورت زنجیره‌ای و یا با استفاده از چک و سفته قابل قبول است.

مودی گفت: در صورتی که واحد دامداری از لحاظ سند مشکلی نداشته باشد، به عنوان وثیقه قابل قبول است.

طرح دامدار کارت از ۳ خرداد و در جهت اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت اجرا شده و شعب بانک کشاورزی همه روزه تا ساعت ۱۸ آمادگی دارند تا نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.