سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی موکب کرمانی‌ها در جوار امام مهربانی ها

یزدی نژاد گفت: جمعی از خادمان هیئت رزمندگان اسلام، همزمان با میلاد امام رضا (ع) با برپایی موکب در مشهد از زائران پذیرایی می کنند.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام در استان کرمان گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی مدیریت هیئت رزمندگان اسلام استان کرمان با مدیریت آستان قدس رضوی، در روز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در ۱۱ ذی القعده از سوی هیئت رزمندگان اسلام کرمان پذیرایی و خدماتی به زائران امام رضا (ع) انجام می‌شود.

به گفته او جمعی از خادمان هیئت در قالب موکب ۳۰ نفره در صحن پیامبر اعظم (ص) و صحن کوثر آستان قدس رضوی از ساعت ۱۶ تا یک بامداد، پذیرای زائران امام رضا (ع) هستند.

سید ابراهیم یزدی نژاد می‌گوید: در حال آماده سازی مقدمات کار هستیم و برای افراد لباس متحد الشکلی آماده شده است و پیش بینی شده پذیرای بالغ بر ۳۰۰ هزار باشیم؛ بنابراین باید امکانات لازم را آماده کنیم.

به گفته او کاروان عصر جمعه آینده از کرمان به سمت مشهد حرکت خواهد کرد.

به گفته مسئول هیئت رزمندگان اسلام در استان کرمان بیشتر نیاز ما کمک‌های نقدی است و چنانچه افرادی در این مسیر می‌خواهند خادمان را یاری کنند و برای حضرت (ع) نذر دارند ما به صورت نقدی پذیرای شهروندان هستیم.

او می‌گوید: همچنین افراد می‌توانند از طریق شماره حساب ۱۰۵۰۲۶۵۶۰/۳ و شماره کارت بانک رسالت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۰۲۴۳۰۳ مربوط به هیئت رزمندگان اسلام استان کرمان از طریق درگاه‌های الکترونیکی اقدام به پرداخت نذورات خود کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.