سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت استاندار آذربایجان شرقی برای تجدید میثاق با امام و رهبری

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد مردم استان را به تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری دعوت کرد.

در پیام عابدین خرم آمده است: بار دیگر طنین صدای روح بخش بزرگمردی از تبار حق‌طلبان و آزادی‌خواهان تاریخ به گوش می‌رسد که در روزگار تیره استبداد و استعمار به پا خاست و دل‌های بیدار مومنان را روشنی بخشید و هیمنه کفر و نفاق را درهم شکست.

اکنون ۳۳ سال از عروج ملکوتی آن پیر فرزانه می‌گذرد و اندیشه‌های جاودان او در گام دوم انقلاب اسلامی چراغ راه ما برای رسیدن به قله‌های رفیع اعتلا، عدالت و پیشرفت است.

انقلاب اسلامی ایران از نقطه آغاز خود در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ تا به امروز، فرازوفرود‌های فراوانی را تجربه کرده است و آن‌چه عبور از گردنه‌های سخت این سال‌ها را میسر کرده، هدایت‌های داهیانه امام و رهبری و باور عمیق و قلبی امام به مردم بوده است.

امروز بهترین مصداق تداوم راه خمینی کبیر، خدمت صادقانه، مخلصانه و بی‌منت به مردمی است که در سرد و گرم روزگار، مردانه پای انقلاب خود ایستاده‌اند و ذره‌ای از آرمان‌های امام امت عقب‌نشینی نکرده‌اند.

دولت سیزدهم با اعتقاد راسخ به آموزه‌های امام راحل مبنی بر مردم‌داری و مردم‌محوری، مجاهدانه در میدان خدمت حاضر شده است که جلوه‌هایی از این تلاش جهادی را در سفر استانی رئیس جمهور محترم به استان شاهد بودیم و امیدواریم برکات و ثمرات این سفر، موجب شتاب بیشتر در روند توسعه و پیشرفت استان و آسایش و رفاه حال مردم شود.

اینجانب با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، مردم مومن و انقلابی استان آذربایجان شرقی را به حضور گسترده در آیین‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام و تجدید پیمان با آرمان‌های الهی آن عزیز سفرکرده و خلف صالح او حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دعوت می‌کنم.

مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران امروز شنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در مصلای اعظم امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.