سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرکز بر رفع دغدغه مردم و سرمایه گذاران باشد/ تشکیل کمیته ویژه دریافت تسهیلات

استاندار فارس گفت: تمرکز باید بر رفع دغدغه مردم و سرمایه گذاران باشد و بزودی کمیته ویژه دریافت تسهیلات در استانداری فارس تشکیل می‌شود.

محمد هادی ایمانیه در پنجاه و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان به گزارش امنیت سرمایه گذاری در نیمه دوم سال ۹۹ و نیمه اول سال ۱۴۰۰ اشاره و گفت: رتبه‌ای که در این دو مقطع مربوط به فارس بوده است در حدود ۲۵ ام بوده که باید ارتقا جدی پیدا کند.

استاندار فارس با تاکید بر تجزیه و تحلیل رتبه امنیت سرمایه گذاری استان، خواستار احصا شاخص‌های مرتبط و تفکیک وظایف دستگاه‌های اجرایی در راستای ارتقا این رتبه شد.

نماینده عالی دولت در فارس دستور داد تا معاونت امور اقتصادی استانداری طی دو هفته نسبت به ارائه پیشنهادات عملیاتی اصلاح درصد مصارف به منابع بانک‌ها و تسهیلات بلند مدت با کوتاه مدت اقدام کند.

ایمانیه گفت: فقط به ارائه گزارش اکتفا نشود و پیشنهاداتی در حد توان استان طرح گردد تا ساماندهی مناسب انجام شود.

استاندار فارس گفت: برای بهبود فضای کسب و کار از تجربیات استان‌های برتر استفاده شود و باید بدبینی در سرمایه گذاری استان فارس تغییر کند.

نماینده عالی دولت در فارس عملکرد و همراهی بانک‌ها در استان‌ها را مورد مقایسه قرار داد و گفت: با تغییر مدیران بانک‌هایی که در راستای سرمایه گذاری و اشتغال، ریسک پذیر نیستند تلاش خواهد شد دیدگاه کار آفرین‌ها تغییر نماید.

استاندار فارس در ادامه گفت: پنجره واحد برای رفع مشکلات مجوز‌های صنایع و بنگاه‌های اقتصادی ایجاد شده است، در صورت ضعف در پنجره واحد اطلاع دهید تا مورد تقویت قرار گیرد.

ایمانیه دستور داد تا برای بررسی چگونگی اعطای وام به واردکنندگان کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی «کمیته ویژه دریافت تسهیلات» تشکیل شود تا با تجمیع و احصا تمامی ظرفیت‌ها و منابع، گامی مهم در راستای رفع مشکلات تولید کنندگان استان برداشته شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.