سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارنامه بهداشت و درمان در دوران کرونا موفقیت آمیز است

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: کارنامه مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان در دوران کرونا با حمایت خیران سلامت و همکاری شهروندان موفق آمیز بوده است.

امیر قادری گفت: برغم اقدامات ارزشمند دولت در بخش بهداشت و درمان مهاباد، برخی از کمبود‌ها در این حوزه وجود دارد که از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه انتظار داریم نسبت به برآورد توقعات شهروندان و مجمع خیران سلامت شهرستان اقدام کند.

وی گفت: مهاباد بلوک درمانی جنوب آذربایجان غربی است، با توجه به پذیرش بیمار از سایر شهر‌های اطراف و حتی استان‌های همجوار نیاز است دانشگاه علوم پزشکی توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشد.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: سلامت مردم جز اولویت‌های اصلی و خط قرمز ماست، تمام فعالیت‌ها در حوزه مدیریت شهری باید پیوست سلامتی و همچنین محیط زیست داشته باشد.

قادری گفت: دفع فاضلاب روستا‌های بالادست مهاباد نیز یکی از معضلات و تهدید کننده آب شرب شهروندان است که برای رفع این مشکل از منابع ملی، استانی و شهرستان استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به دستاورد‌های سفر رئیس جمهور به مهاباد نیز گفت: اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه‌های درمانی و احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی در نظر گرفته شده تا در آینده نزدیک شاهد ارتقای میانگین تخت‌های بیمارستانی مهاباد باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.