سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی پرخیر و برکت خواهد بود

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سفر رئیس جمهور به این استان و افتتاح و تکمیل چندین طرح عمرانی، صنعتی و فرهنگی گفت: به طور قطع سفر رئیس جمهور برای استان پرخیر و برکت خواهد بود.

آقای خرم در فرودگاه تبریز بازدید از پروژه‌های مهم استان آذربایجان شرقی، دیدار با نخبگان، شرکت در شورای اداری و نشست با اصحاب رسانه را از جمله مهمترین برنامه‌های حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در سفر امروز به آذربایجان شرقی اعلام کرد.

 از دیروز اکثر وزرای دولت به بیشتر شهر‌های استان سفر کرده و از نزدیک در دیدار چهره به چهره با مردم مشکلات و درخواست‌های آن‌ها را ثبت و ضبط کردند.

ضمن اینکه مردم با سامانه برخط ۱۱۱ به بیان مشکلات و درخواست‌های خود پرداختند.

این سفر یک سفر کم نظیر و پرخیر و برکت به خصوص از نظر رشد اقتصادی و مسائل اجتماعی خواهد بود.

کارشناسان ما در حوزه‌های مختلف بیش از سه ماه برنامه‌ها و درخواسته‌ای استان را بررسی کارشناسی کرده اند تا در این سفر به اطلاع ریاست جمهوری اعلام شود.

وی با اشاره به طرح‌های راکد مانده راه آهن میانه به تبریز گفت: این طرح که افتتاح آن چندین سال به تاخیر افتاده است با عنایت رئیس جمهور حداکثر ۴۵ روز تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به طرح‌های آبرسانی گفت: طرح انتقال آب ارس به تبریز در حال انجام است و اکثر تونل‌ها تکمیل شده است و نیز هفت سد در این سفر به طور کامل افتتاح و آبگیری می‌شوند.

در حوزه راه، صنعت و فرهنگ نیز برنامه‌هایی در دست اجراست که اعتباری برای تکمیل این‌ها در این سفر در نظر گرفته شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.