سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان:

تابستان امسال اردوگاه‌ها آماده برگزاری اردو‌های دانش آموزی می‌شود

رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان گفت: اردوگاه های آموزش و پرورش برای برگزاری اردو‌های دانش آموزی در تابستان آمادگی دارند.

رضا میرزایی گفت: اردوگاه‌های استان نیاز به تعمیر و تجهیز داشت که سازمان دانش آموزی با برنامه ریزی و صرف هزینه‌های موردنیاز برای سامان دهی به وضعیت اردوگاه‌ها اقدامات لازم را انجام داده است.

او گفت:اردو‌های دانش‏ آموزی، امروزه به عنوان یکی از موثرترین شیوه‏ های آموزشی شناخته می‏‌شود که توانسته است به اهدافی نظیر خارج کردن فرایند آموزش و پرورش از فضای بسته‌ی کلاس و مدرسه و همچنین هدایت و سازماندهی هدفمند اوقات فراغت دانش ‏آموزان، جامه عمل بپوشاند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان گفت: نقش تربیتی اردو‌های دانش آموزی  دارای اهمیتی بالایی است که برای ارتقا سطح علمی و کیفی این اردو‌ها از دبیران و مدرسان توانمند دعوت به همکاری شده است.

میرزایی در ادامه گفت:اردوگاه شهدای فرهنگی حیدره، شهید مدنی کیوارستان، گنج نامه، نصر سنگستان در شهر همدان واردوگاه باقریه در تویسرکان، فجر در ملایر و شوندی در شهرستان رزن را از اردوگاه‌های استان همدان می‌توان نام برد.

او گفت:امکان استفاده رایگان فرهنگیان از فضای اردوگاه‌ها فراهم شده است و در صورت استفاده برای مهمانی‌های خانوادگی و مراسم  تا ۱۵۰ نفر به‌صورت نیم بها می‌توانند از این اردوگاه‌ها استفاده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.