مدیرکل آموزش و پرورش همدان از تجهیز و راه اندازی اردوگاه‌های دانش آموزی استان با هدف خدمت‌رسانی به فرهنگیان و دانش‌آموزان خبر داد.

محمود نقوی در نشست هم‌اندیشی مدیران سازمان دانش آموزی استان همدان گفت: در سال‌های گذشته نسبت به اردوگاه‌های استان بی توجهی شده و در شرایط فعلی نیاز به تعمیر، تجهیز و راه اندازی اردوگاه‌ها داریم.

او گفت: با برنامه ریزی‌های دقیق و مستمر و صرف هزینه‌های مورد نظر بدون شک وضعیت اردوگاه‌ها سامان می‌یابد و شرایط مناسبی را برای استفاده فرهنگیان و دانش آموزان از این اردوگاه‌ها فراهم می‌کنیم.

نقوی در خصوص ظرفیت آموزشی اردو‌ها گفت: اردو فرصت مناسبی برای تربیت و آموزش دانش آموزان است و با برنامه ریزی مناسب می‌توان آموزش‌های باکیفیت در راستای هویت بخشی به دانش آموزان انجام داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: کسب مهارت‌های دینی، اخلاقی و ملی در قالب برنامه ریزی‌های مدون و با استفاده از مدرسان توانمند می‌تواند نتایج مثبت و قابل توجهی داشته باشد.

نقوی گفت: برای رفاه حال فرهنگیان استفاده رایگان آن‌ها همراه با خانواده از فضای اردوگاه کیوارستان و گنجنامه در دستور کار قرار گرفته است و همچنین مراسم‌های خانوادگی تا ۱۵۰ نفر به صورت نیم بها در این اردوگاه‌ها انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.