سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری سگ‌های بدون صاحب در کاشان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان از اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های بدون صاحب به شیوه زنده‌گیری در کاشان خبر داد.

محمدرضا قنبری گفت: مرحله اول اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان گ با توجه به تماس‌های مکرر شهروندان با سامانه ۱۳۷ و همچنین مفاد بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مبنی بر جمع‌آوری حیوانات بدون صاحب و دفع حیوانات مریض و مزاحم از ابتدای سال جاری تا کنون اجرا شد.

او می‌گوید: سگ‌های بی صاحب با اجرای طرح در قالب بازدید‌های مستمر در تمام نواحی شناسایی و دراقدام لازم نسبت به جمع‌آوری و انتقال آن‌ها به محل نگهداری موقت انجام شد.

به گفته او، تاکنون ۲۵۰ قلاده سگ بلاصاحب از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان گفت: اجرای طرح با بازدید‌های روزانه و چند نوبته از نواحی انجام می‌شود.

قنبری گفت: استفاده از پیمانکار مجرب که به صورت اصولی، فرآیند زنده‌گیری را انجام می‌دهد از مزایای طرح است.

به گفته او، تزریق واکسن هاری و داروی انگل، عقیم سازی و تفکیک سگ‌های بیمار از سالم از دیگر اقدامات اجرای طرح ساماندهی سگ‌های بدون صاحب است.

قنبری گفت: تا زمان مهیا شدن محل دائمی نگهداری سگ‌ها، از محل موقت دارای استاندارد‌های لازم برای این منظور از آن‌ها استفاده می‌شود.
او می‌گوید: فرآیند عقیم‌سازی و جداسازی سگ‌ها زیر نظر متخصصان انجام می‌شود.

به گفته او، طرح جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های بدون صاحب تا زمان رسیدن به نتیجه مورد نظر متناسب با اقتضائات زیست محیطی و همچنین آسایش شهروندان ادامه پیدا می‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.