سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام پیش ثبت‌نام مدارس شاهد

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمان، زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم را اعلام کرد.

حسین انجم شعاع گفت: فرآیند پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در سراسر کشور به صورت الکترونیکی است.

او گفت: زمان ثبت نام پایه اول ابتدایی از یازدهم خرداد ماه تا ۲۸ خرداد است و متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم (دوره اول متوسطه) مدارس شاهد از ۲۱ خرداد ماه تا دهم تیر ماه می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه خود اقدام کنند.

به گفته انجم شعاع زمان ثبت نام دانش آموزان متقاضی پایه دهم (دوره دوم متوسطه) مدارس شاهد از یکم تا بیستم تیر ماه می‌باشد.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمان گفت: متقاضیان می‌توانند با ورود به درگاه اینترنتی به نشانی https://pada.medu.ir/#/home نسبت به پیش ثبت نام در پایه‌های اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم، اقدام کنند.

انجم شعاع می‌گوید: پس از اتمام مهلت مقرر ثبت نام در سامانه الکترونیکی، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند با اطلاع رسانی که از طریق مدرسه صورت خواهد گرفت برای ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام به مدرسه مراجعه کنند.

او با تأکید بر اینکه ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق درگاه اینترنتی به نشانی https://pada.medu.ir/#/home انجام می‌شود، گفت: متاسفانه عده‌ای فرصت طلب در فضای مجازی از طریق سایت‌های متفرقه نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام می‌کنند که از نظر این اداره کل وجاهت قانونی ندارد، لذا اولیای دانش آموزان مراقب باشند.

انجم شعاع گفت: زمان پیش ثبت نام دانش آموزان میان پایه مدارس شاهد که به صورت الکترونیکی در مدارس انجام خواهد شد از اول تا دهم مرداد است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.