سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخارآفرینی پلیس کرمان در مسابقات کشوری

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی کرمان گفت: استان کرمان در رده تیمی سومین دوره مسابقات مهارت‌های پلیسی کشور افتخار آفرینی کرده است.

سرهنگ فخرالدین توکلی گفت: خداوند منان توفیق داد در سایه توجه ویژه و پیگیری‌های فرمانده انتظامی استان کرمان، سومین دوره مسابقات مهارت‌های پلیسی کشور به میزبانی کرمان از ۷ خردادماه به مدت ۳ روز در مرکز آموزش شهید باهنر برگزار شوند.

او می گوید: در این دوره از مسابقات، ۴۵ تیم ۵ نفره از یگان‌های پلیس سراسر کشور در رشته‌های اتومبیل رانی، موتورسواری عملیاتی، آمادگی جسمانی و عبور از موانع، دفاع شخصی، بازرسی خودرو و متهم، خود امدادی و دیگر امدادی و گزارش نویسی انتظامی به رقابت پرداختند و ۸۰ داور کار داوری و ارزیابی این مسابقات را بر عهده داشتند.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این مسابقات در ۹ خرداد ماه با حضور جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی، معاون تربیت و آموزش فراجا، سردار ناظری  و دیگر مسئولان فراجا در میدان صبحگاه مرکز آموزش شهید باهنر گفت: بنا به ارزیابی‌های انجام گرفته، ورزشکاران مجموعه انتظامی استان کرمان در رده بندی تیمی رتبه برتر را در سطح کل کشور از آن خود کردند و در رده بندی انفرادی نیز خوش درخشیدند.

سرهنگ توکلی در تشریح جزئیات این رتبه بندی و کسب عنوان‌های برتر گفت: در این مسابقات استوار دوم محمدرضا کمشکی، گروهبان یکم رسول شبرنگ، ستوان یکم البرز رحیم پور و گروهبان یکم امیر رضا امیری با مربی گری بسیار خوب سرگرد حجت دهقان در گام‌های اتومبیل رانی، موتورسواری، آمادگی جسمانی، دفاع شخصی، تیراندازی و مهارت‌های انتظامی حائز رتبه‌های اول تا سومی شدند و در نتایج تیمی نیز استان کرمان رتبه اول را از آن خود کرد و استان‌های تهران و هرمزگان در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان گفت: گروهبان یکم امین عسگرپور، ستوانیکم محمدرضا سیوندی پور و گروهبان یکم عباس چگین از مرکز آموزش شهید باهنر به عنوان میزبان مسابقات در حوزه‌های انفرادی، تیراندازی، مهارت‌های انتظامی، دگر امدادی، اتومبیل رانی و موتورسواری رتبه‌های اول تا سومی را کسب کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.