جانشین فرمانده انتظامی کرمان گفت: ۲ قاتل مسلح که پس از قتل در محله شرف آباد کرمان، قصد فرار از کشور را داشتند در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: در پی یک نزاع و درگیری مسلحانه در محله شرف آباد کرمان، فورا واحد‌های گشتی به محل اعزام شدند.

او می‌گوید: در بررسی به عمل آمده مشخص شد که ۲ نفر با یک دستگاه موتورسیکلت با یک جوان درگیر و او را با سلاح کلت کمری مجروح و در حین فرار نیز به یک دستگاه خودروی ماکسیما که در حال تردد بوده، تیراندازی و راننده خودرو را که نقشی در این نزاع نداشته نیز مجروح و از محل متواری شده اند.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان،  ۲ مجروح به بیمارستان منتقل و فرد دخیل در نزاع فوت کرد.

او گفت: مخفیگاه قاتلان که از اتباع بیگانه بودند و قصد خروج از کشور را داشتند، با اجرای طرح‌های انتظامی پلیس و حضور پلیس شهر کرمان، پلیس آگاهی و یگان امداد و اشراف اطلاعاتی از وضعیت منطقه در کمتر از یک ساعت شناسایی شد.

سرهنگ روانبخش می‌گوید: متهمان به محض رویت پلیس در مخفیگاهشان، به سمت ماموران شلیک و با مقابله به مثل آن ها، در نهایت ماموران موفق شدند یک متهم را در محل اختفا و متهم دیگر را نیز که قصد فرار داشت با عکس العمل سریع دستگیرکنند.

او گفت: ۲ قبضه سلاح کلت کمری از قاتلان مسلح کشف شد و ۲ متهم دستگیر شده در بازجویی‌های انجام شده به بزه ارتکابی خود معترف و انگیزه اقدام خود را اختلاف شخصی با مقتول بیان کردند.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان وضعیت عمومی راننده ماکسیما رضایت بخش اعلام شده و پلیس به عنوان خدمتگزار مردم با پیگیری پرونده‌ها و دنبال کردن اقدامات اطلاعاتی اجازه نمی‌دهد، هیچ مجرمی از عدالت فرار کن  و ناقضان امنیت مردم بدانند که استان کرمان به هیچ عنوان جایگاه امنی برای آنان نخواهد بود؛ چرا که با هوشیاری ماموران انتظامی در دام پلیس خواهند افتاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار