سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هویت محوری و عدالت گستری رویکرد‌های جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

مدیرکل صدای استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، از هویت محوری و عدالت گستری به عنوان رویکرد‌های دوره جدید سازمان نام برد.

در جلسه‌ای که با حضور کمالی، مدیرکل صدای استان ها، مدیرکل مرکز استان چهارمحال و بختیاری، مدیر ارزیابی، مدیر هماهنگی اداره کل صدای استان ها، جمعی از معاونان و همکاران معاونت صدا برگزار شد، وحید کمالی، مدیرکل صدای استان ها، رادیو جهان بین را در شأن و مقام مردم فهیم استان دانست و گفت: این معاونت با تولید برنامه‌های فاخر و ارزشمندِ بسیار ثابت کرد که فکر و اندیشه مهم‌تر از امکانات سخت افزاری است و در نبرد نابرابر رسانه‌ای و محدودیت امکانات استانی، ایده‌های هنرمندانه و خلاق توانسته برای چندین سال متوالی، جایگاه نخست را حفظ نماید.

دهه کرامت فرصت خوبی است تا با تولیدات ویژه برای رادیو زیارت، گستره حرم را به گستره ایران تبدیل کنید و خادم افتخاری و فرهنگی امام رضا (ع) شوید.

 مرکز چهارمحال و بختیاری در رادیو می‌درخشد و در سال‌های متوالی، جایگاه خود را در ردیف برترین‌ها حفظ کرده است.

در دوره تحولی و رویکرد جدید سازمان که همان هویت محوری و عدالت گستری است، استان چهارمحال و بختیاری مصادیق بسیار بارزی از هویت ایرانی و برگرفته از اقوام غیور ایرانی است که باید برای تقویت این اقوام، پوشش‌ها و گویش ها، انتقال خودباوری به نسل‌های آینده که نتیجه آن تقویت هویت و فرهنگ ایرانی است تلاش کرد.

عدالت گستری  یکی دیگر از موضوعاتی است که باید در استان‌های کم برخوردار و برنامه‌ها به آن پرداخت.

یوسف افشارنیا، مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم در این جلسه با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه (س)، ضمن قدردانی از تلاش‌های سازنده و هنرمندانه همکاران رادیو جهان بین در به دست آوردن رتبه اول ارزیابی سالانه مراکز ۳۳ گانه استان‌ها گفت: رادیو جهان بین در ارزیابی‌های فصلی و سالانه همیشه موفق عمل کرده و با هماهنگی، تعامل و تبادل اطلاعات با حوزه ستادی، جایگاه ویژه خود را در شاخص‌های ارزیابی حفظ کرده است.

صدای استان‌ها با اختلاف بسیار کم در جدول رتبه بندی قرار گرفته اند که حفظ این جایگاه‌های ویژه در جدول ارزیابی، بسیار مهم و ضروری است.


بیشتر بخوانید


موفقیت‌های پی در پی رادیو جهان بین حاصل همدلی، همراهی، وحدت و صمیمیت همکاران این معاونت است، قدرشناسی، احترام متقابل، حضور پر رنگ و پر افتخار معاونت صدا در جشنواره ها، بسیار ستودنی است بطوریکه در جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نمایش رادیویی مافگه، ۴ جایزه از ۷ جایزه اصلی را از آن خود کرد و این موفقیت ارزشمند، باعث افتخار است.

در پایان این جلسه از همکاران رادیو جهان بین که در ارزیابی یک ساله ۱۴۰۰ مراکز ۳۳ گانه استان ها، رتبه اول را کسب نمودند، تجلیل به عمل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.