سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی هنری رسانه ای شهید آوینی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: دومین دوره آموزش هنر و رسانه شهید آوینی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری در تابستان امسال برگزار می شود.

سیداحمد توسلی‌نیا گفت: دومین دوره آموزشی هنری رسانه‌ای مرکز آفرینش‌های فرهنگی ـ هنری بسیج استان با عنوان شهید آوینی در ۱۵ گرایش برگزار می شود.

او این ۱۵ گرایش را شامل موشن گرافیک»، «صداسازی و گویندگی»، «نقاشی دیجیتال و طراحی کاراکتر»، «نویسندگی»، «برنامه سازی با موبایل»، «مربی‌گری سرود»، «تصویر برداری»، «آهنگسازی با نرم افزار Cubase» » تولید محتوا با موبایل»، «مربی‌گری تئاتر»، «تدوین»، «عکاسی»، «طراحی پوستر»، «عروسک‌سازی» «انیمیشن‌سازی» ذکر کرد.

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان گفت: دوره‌های آموزشی مرکز آفرینش‌های هنری بسیج کهگیلویه‌ و بویراحمد با هدف کشف استعداد و تربیت نسل هنرمند تراز انقلاب اسلامی در رشته‌های مختلف هنری برگزار می‌شود و آموزش‌ها در قالب یک دوره آموزشی چند ترمه و با نگاه حمایت برای تولید و خلق اثر خواهد بود که با برپایی ورکشاپ‌‎های تخصصی،‌ جشنواره‌ها، جلسات نقد و حمایت‌ از ایده‌های خلاقانه برای تولید اثر در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزشی دنبال خواهد شد.

به گفته توسلی نیا،‌ کلاس‌های آموزشی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج با حداقل تعداد نفرات برگزار خواهد شد که آموزش هنر یک روند دو سویه بین هنرجو و مدرس است و در همین راستا این دوره‌ تخصصی به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

او می گوید: هنرجویان و علاقه‌مندان تا ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی از جمله لینک ثبت‌نام: https://formafzar.com/form/fm۵rl و تلفن های ۰۹۰۳۰۹۵۹۷۱۰ - ۰۹۳۶۲۸۱۸۵۸۴ – از طریق شبکه‌های اجتماعی در جریان جزئیات دوره‌ها قرار گیرند.

 گواهینامه اتمام دوره پس از حضور منظم و با تایید اساتید به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی اعطا می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.