سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشدار مرکزی خاش مطرح کرد:

توجه دولت به ارتقای شاخص های بهره‌مندی مردم از خدمات

بخشدار مرکزی خاش گفت: ارتقای شاخص‌های بهره‌مندی مردم از خدمات و کمک به اجرای برنامه‌های عمران و آبادانی مناطق روستایی به عنوان محور توسعه، مورد توجه ویژه دولت است.

 عیدمحمد قلندرزهی  در بازدید مشترک خود به همراه شماری از کارشناسان استانداری سیستان و بلوچستان از مناطق روستایی و دیدار با امامان جمعه و جماعات و معتمدان و ریش سفیدان و شورا‌ها و دهیاران برخی مناطق روستایی دهستان‌های اسماعیل آباد، کوه سفید و کارواندر بخش مرکزی خاش گفت: حضور میدانی در مناطق روستایی و آشنایی از نزدیک با مشکلات مردم در تصمیم گیری‌ها و تدابیر اتخاذ لازم برای حل مشکلات مردم از سیاست‌های مهم و اولویت‌های دولت بوده و استانداری سیستان و بلوچستان به این مهم توجه دارند، بنابراین از مسوولان انتظار می‌رود با اجرای عدالت و نیازسنجی‌ها برای کاهش دادن مشکلات مردم برنامه ریزی کنند.

او گفت: نگاه استاندار سیستان و بلوچستان و مقامات استانی و محلی خاش بر این است که مدیران به صورت جهادی و در کنار مردم به میدان عمل بیایند و برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای و خدمت رسانی پای کار باشند.

قلندرزهی گفت:اجرای پروژه‌های زیرساختی و تامین آب و برق و بهداشت و فضا‌های آموزشی و طرح‌های هادی روستایی و ... بر اساس مطالبات و نیاز‌های مردم روستایی میسر بوده و دولت در این مسیر از طریق مجاری قانونی عمل می‌کند.

او گفت: بسیاری از مناطق روستایی بخش مرکزی خاش در سال‌ها و دهه‌های اخیر به دلیل نا آگاهی و عدم آشنایی مردم از قانون و چارت‌های اداری در مباحث خدمت رسانی رنگ محرومیت را بر چهره دارند، بنابراین انجام بازدید‌های میدانی و تلاش برای ارتقای شاخص‌های خدماتی می‌تواند به توسعه همه جانبه آن‌ها کمک کند.

بخشدار مرکزی خاش در بازدید از خبازی‌های بخش بر اهمیت و ضرورت کیفیت پخت نان تاکید و از تلاش‌های مالک و کارکنان واحد خبازی نجف آباد بابت تهیه نان با کیفیت و روان کردن خدمات دهی به مردم و کاهش صف نان قدردانی کرد.

بازدید میدانی و دیدار مردمی و بررسی مشکلات روستا‌های حومه شهر خاش و تابعه دهستان کوه سفید، اسماعیل آباد و کارواندر از لحاظ الحاق و ارتقا تقسیمات کشوری به شهر و تقاضا‌های مردمی جهت اخذ کد شناسه و آبادی و تبدیل به نقطه جمعیتی معین و نیز توجه به معضلات اجتماعی و عمرانی در حوزه بخش مرکزی خاش توسط بخشدار مرکزی و کارشناسان استانداری انجام شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.