سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم رحلت امام خمینی(ره) در کهگیلویه وبویراحمد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل در مناطق مختلف استان برگزار می شود.

حجت الاسلام خاضع در جلسه هماهنگی بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) گفت: همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، مراسم بزرگداشت آن عزیز سفرکرده در سراسر کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه این مراسم بزرگداشت در شهر یاسوج روز شنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱۰ در مصلی نماز جمعه شهر یاسوج برگزار می شود، می گوید: سید احمد میرعمادی نماینده سابق ولی فقیه در خرم آباد و امام جمعه سابق لرستان در این مراسم سخنرانی می کنند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن دعوت از مردم برای حضور در این مراسم گفت: برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و تبلیغی در مساجد، ،برپایی نمایشگاه فیلم و عکس ،تهیه و توزیع اقلام فرهنگی مثل کتاب پوستر، برگزاری شب شعر توزیع وصیت نامه امام خمینی در ادارات و نهادها و نصب تابلوهای تبلیغاتی از جمله ویژه برنامه ها در این ایام است. 

به گفته معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ما باید جایگاه و شخصیت امام را به نسل جوان معرفی کنیم و اقتدار امروز ایران اسلامی که در منطقه داریم از وجود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

هاشمی مهر به برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی ( ره) اشاره کرد و می گوید: از ظرفیت هیات ها و مساجد برای برگزاری مراسم استفاده شود و تبلیغات رسانه‌ای و شهری هم برای حضور پررنگ مردم در این مراسم انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.