سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت زیباسازی و مبلمان شهری دهدشت

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت مبلمان شهری و ورودی دهدشت مناسب نیست.

حجت‌الاسلام محمد موحد گفت: ورودی‌ها و مبلمان شهری دهدشت نامناسب بوده و باید مدیران متولی با جدیت ورود کرده و پروژه‌های راکد را فعال و شهر را از این روح مرده سروسامان دهد.

او با اشاره به اینکه همه مسئولیت‌ها متوجه ما مسئولان است، می گوید: این صندلی‌ها امانتی است که به همه ما سپرده شده و مهم این است که بتوانیم در این زمینه موفق باشیم.

به گفته نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، مدیران مسئول جذب اعتبارات اند و مسئولین موظف هستند پروژه‌ها را پیگیری کنند و تا دنبال اعتبار نروند کار پیش نمی‌رود و این در حالی است که به عنوان یک ناظر و گاهی فراتر همگام با مجری گام برداشتم.

موحد با بیان اینکه برای حوزه‌های راهداری قول‌هایی گرفته شده است، می گوید: من باید برای گرفتن بودجه در وزارت دادم را بزنم ولی اگر قرار بر این باشد که به جای مجری هم پیگیر باشم به هیچ کاری نمی‌رسم.

او پروژه رو گذر و زیر گذر دهدشت را پروژه حیاتی شهرستان خواند و گفت: باید هر چه زودتر این پروژه را تعیین تکلیف و معارضات آن را حل و فاز اجرایی آن انجام شود.

موحد در پایان با تاکید بر تلاش بیشتر مدیران می گوید: معتقدم هر کجایی که مسئولیتی پذیرفتیم از قِبَل مردم بوده که در راستای آن مسئولیت باید ایفای نقش کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.