سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط کشی ۲۲۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در دو ماهه گذشته ۲۲۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان خط کشی شده است.

آیدین هاشمی از خط کشی ۲۲۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان در دو ماهه گذشته سال خبر داد و گفت: در مدت یاد شده راهداران پرتلاش استان ۷۵۰ کیلومتر از راه‌های شنی را ریگلاژ و تسطیح کرده اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه هزار و۸۰۰ عدد تابلو‌های الزامی در راه‌های استان اردبیل تهیه و نصب شده است گفت: این تابلو‌ها در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها و الزام رانندگان به رعایت قوانین راهور در راه‌ها نصب می‌شوند.

هاشمی می‌گوید: در مدت یاد شده هزارو ۷۰۰ عدد از تابلو‌های انتظامی اصلاح و مونتاژ و ۶۰۰ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی در محور‌های استان اردبیل نصب شده است.

او از انجام ۱۸هزار و ۶۰۰ متر مربع عملیات لکه گیری و پرکردن چاله‌ها خبر داد و گفت: تاکنون ۷۰ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی ایمن سازی شده و راهداران در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد ۲ هزار و۳۰۰ عدد دپوی خاکی ایجاد و استوانه ایمنی نصب کرده اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل هموار سازی راه‌های روستایی و تسهیل در رفت و آمد آن‌ها را از وظایف مهم راهداری برشمرد و گفت: ۲هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در دوماهه گذشته تسطیح شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.