سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف و ضبط ۴۶ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در اهواز

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با تلاش نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی و در راستای کمک به پایداری شبکه برق تعداد ۴۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کلانشهر اهواز کشف و ضبط شد.

عباس شیاریبه کشف ۲ مزرعه رمز ارز دیجیتال  اشاره کرد و گفت: ۲۵ دستگاه ماینر مدل S ۹ نیز با همکاری نیروی انتظامی در منطقه پادادشهر اهواز کشف و جمع آوری شد.

به گفته او، عوامل آگاهی در منطقه گلبهار اهواز یک مزرعه استخراج رمز ارز با تعداد ۷  دستگاه ماینر M ۳ و در اهواز یک مزرعه دیگر با تعداد۱۴ دستگاه ماینر a ۱ کشف شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز می‌گوید:  اختلاف هزینه برق مصرفی برای تولید رمزارز با قیمت جهانی و سود قابل توجه از این روش، باعث بکارگیری گسترده ماینر‌های غیرمجاز شده که با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه قضائی و همیاری مردم درحال شناسایی و جمع آوری این دستگاه‌ها هستیم.

این مقام مسئول گفت:  همشهریان می‌توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر غیرمجاز به حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوب کمک کرده و تا مبلغ ۲۰۰میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کنند.

پول مجازی (بیت‌کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد، اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص استخراج این پول مجازی (ماینر) ساخته شده که واردات و استفاده از آن‌ها در ایران غیرمجاز است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.