سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضویت بیش از دو میلیون نفر در جمعیت هلال احمر کشور

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: هم‌اکنون بیش از دو میلیون نفر در کشور عضو جمعیت هلال احمر هستند.

آقای گلفشان در سفر به شهرکرد گفت: هم‌اکنون شش هزار خانه هلال در کشور در راستای فراگیری آموزه‌های امدادی، ارزیابی صحنه و تیم‌سازی اعضای داوطلب فعال است.

هم‌اکنون بیش از دو میلیون نفر در کشور عضو جمعیت هلال احمر قرار دارند.

در خانه‌های هلال، جمعیت هلال احمر که بیشتر با اولویت مناطق محروم و روستایی فعال است، دوره‌های آموزشی برای روستاییان برگزار می‌شود تا در مواقع لزوم به خود امدادی‌ و دگر امدادی بپردازند.


بیشتر بخوانید


خانه‌های هلال رابط بین جمعیت هلال احمر و مردم منطقه و به عنوان بازوان اجرایی جمعیت هلال احمر هستند.

آمار اعضای جمعیت هلال احمر کشور در حال افزایش است که این امر نشان دهنده حضور پرشور مردم در انجام اقدامات داوطلبانه برای همنوعان است.

در مواقع بحران و بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی نیاز به امدادرسانی است که جمعیت هلال احمر در این بخش آموزش‌های مختلف برای امدادرسانی را برای گروه های سنی مختلف برگزار می‌کند تا مواقع بحرانی نجات دهنده جان یک انسان باشند.

جمعت هلال احمر محدودیتی برای عضوگیری ندارد و پایه و پشتوانه اصلی این جمعیت مردم و جوانان هستند که با ارائه خدمات بشر دوستانه، کمک حال مردم باشند.

هم اکنون ارائه آموزش و عضوگیری جمعیت از سن پنج سالگی آغاز می‌شود و آموزش‌های لازم امدادگری، خودامدادی و امدادگری به صورت رایگان به اعضا آموزش داده می‌شود تا جامعه به سمت جامعه تاب‌آور حرکت کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.