سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی مهمترین رویکرد برنامه‌های فرهنگی و هنری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی از مهمترین رویکرد برنامه‌های فرهنگی و هنری است و در این راستا از برنامه‌هایی که دارای ارکان عدالت محوری، دانش‌بنیان، مردم پایه و خانواده‌محور باشد، حمایت می‌شود.

حسین مسگرانی   در اجلاس مدیران ستادی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: توجه به فرهنگ والای دینی ولایی و فرهنگ رضوی از مهمترین رویدادها و برنامه فرهنگی است که نقش سازنده ای در تربیت جوانان دارد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها باید به آن توجه داشته باشند.

او گفت: با استقرار دولت آیت الله رییسی و رونمایی از سند تحول دولت مردمی و انقلابی، عدالت‌محوری و خانواده‌مداری دانش‌بنیان و مردم پایه باید در همه برنامه‌های فرهنگی هنری مورد توجه برنامه‌ریزان این حوزه باشد و انگیزه و ایده اصلی برنامه‌ها کمک به رونق تولید ملی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی درنظر گرفته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: از برنامه‌هایی حمایت می‌شود که دارای جهت‌گیری درست و مناسب با اسناد بالادستی و سند برش مهندسی فرهنگی استان و سند دولت مردمی و انقلابی باشد.

او گفت: همزمان با ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) وهمزمانی با ایام دهه کرامت و بزرگداشت ۱۵ خرداد، نمایشگاه آثار گرافیک در زاهدان و برخی شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.