سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح:

زنان پرچمدار میدان مبارزه علیه جنگ نرم دشمن هستند

معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جنگ نرم خطر بسیار بزرگی است که زیرکانه ترویج پیدا می‌کند و نقش آفرین‌ترین قشر در این زمینه زنان به عنوان پرچمدار میدان مبارزه هستند که باید این موضوع را فرماندهی کنند.

  سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی  در نشست سرشبکه ها و فعالان فرهنگی زاهدان که در سالن اجتماعات کانون شهید عالی برگزار شد گفت: قبل از اسلام زنان محدودیت داشتند و حتی نمی توانستند از خانه هایشان خارج شوند و حداکثر استفاده ابزاری از آنها صورت می گرفت.

او گفت: اسلام حقوق زن را احیا و برای آن ارزش قائل شد و به عنوان محور رشد و تکامل انسانیت معرفی و سعادت زن را در گرو اطاعت اوامر الهی عنوان کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح  گفت: اگر زنان و مردان در چهارچوب اسلام حرکت کنند، فساد اخلاقی کمتر می شود زیرا امروزه معاندین برای ترویج فساد اخلاقی فریاد می زنند و با کمال تاسف سندی به عنوان ۲۰۳۰ عنوان می کنند که بجای احکام دین مسائل جنسی را آموزش دهند.

او گفت: سندهایی که در سطح بین الملل نوشته می شود، ضد اسلامی است.

سردار شکارچی گفت: مردم سیستان و بلوچستان ولایت مداری را در عمل نشان داده اند و متاسفانه کسانی که فریب می خورند باید توطئه های دشمنان را بشناسند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیز در این نشست  گفت:بانوان استان سیستان و بلوچستان فهیم و آشنا به مسائل سیاسی، اجتماعی و مهمتر از همه پای کار نظام هستند.

سردار علی خلیل‌آبادی گفت: علیرغم تبلیغات دشمنان که زنان نباید در جامعه حضور داشته باشند، زنان این استان خلاف آن را عمل کرده و در امور مهم شرکت می کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.