استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عمده نیاز‌های نیرو‌های مسلح از واحد‌های تولیدی سطح استان تامین می‌شود، اما این امر باید به سایر رده‌های نیرو‌های انتظامی و نظامی در سایر استان‌ها تعمیم داده شود.

حسین مدرس خیابانی در "نشست با نیرو‌های مسلح سیستان و بلوچستان با موضوع استفاده از ظرفیت‌های تولیدی استان" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سلحشوران عملیات آزادسازی خرمشهر اظهارداشت: سیاست ما در استان این است که بتوانیم از ظرفیت تقاضای دستگاه‌های اجرایی و نیرو‌های مسلح برای ایجاد یک بازار پایدار جهت استفاده تولیدات بومی بهره ببریم.

او گفت: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با استفاده از ظرفیت تقاضای نیرو‌های مسلح، برای تامین نیاز البسه و پوشاک نیرو‌های نظامی و انتظامی در قالب شورای عالی سیاست‌گذاری در سراسر کشور مقرر شد تا نیاز البسه خود را از این استان تامین کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با عزمی جزم از ظرفیت تقاضای نیروی‌های مسلح، برای افزایش تولیدات داخل استان بهره خواهیم گرفت.

مدرس خیابانی گفت: مجموعه دستگاه‌های تولیدی استان مانند صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، کمیته امداد و بهزیستی مشاغل خانگی را با استفاده از مددجویان خود انجام می‌دهند؛ که این امر مصداق بارز اشتغال است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف نیرو‌های مسلح تامین امنیت پایدار است، افزود: یکی از راه‌های تامین امنیت ایجاد اشتغال از طریق توسعه واحد‌های تولیدی است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: اینکه برای تولیدات خود یک بازار فروش ثابت ایجاد کنیم نقش مهمی در افزایش اشتغال، تولید و تامین امنیت پایدار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار