سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۸۷ طرح زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در حال حاضر ۸۷ طرح زیرساختی با اعتبار ۱۸۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در دست اجراست.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در مراسم انتصاب معاون برنامه ریزی و سرپرست معاونت فنی این شرکت،  گفت: جابجایی و تغییرات مدیریتی یک امر طبیعی است و قطعا این جابجایی‌ها سبب رشد و پویایی و ارتقاء کارمندان و ایجاد خلاقیت و تحرک در دستگاه می‌شود.

او به ماموریت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در حوزه توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و بستر سازی برای پاسخگویی به نیاز متقاضیان بویژه در مناطق تقاضامحور اشاره و گفت: ایجاد شهرک هاو نواحی صنعتی جدیدو توسعه برخی شهرک‌های صنعتی نظیر شهرک صنعتی بزرگ شیراز در دستور کار این شرکت قرارگرفته و معاونت فنی در این زمینه نقش برجسته‌ای برعهده دارد.

هاشمی گفت: در حال حاضر ۸۷ طرح زیرساختی با اعتبار ۱۸۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در دست اجرا است و نیاز‌های زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز احصا و اولویت بندی شده و از معاون جدید فنی انتظار است در این زمینه اهتمام داشته باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: بخشی مهمی از مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی مربوط به تامین زیرساخت تا ورودی شهرک‌های صنعتی است که بر اساس ماده ۵۴ قانون احکام دائمی برنامه توسعه کشور و در راستای حمایت از استقرار صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و رقابت پذیری تولیدات صنعتی و معدنی برعهده دستگاه‌های اجرایی است و اعتبارات این طرح‌ها نیز توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی در لوایح بودجه سنواتی تامین می‌شود.

او گفت: یکی از ماموریت‌های معاونت فنی برگزاری جلسات با دستگاه‌های اجرایی به منظورنحوه تامین زیرساخت‌ها تا ورودی شهرک‌های صنعتی است.

هاشمی همچنین بر اتخاذ راهکار‌هایی به منظور ارتقای کیفی طرح‌های زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تاکید کرد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای به منظور نظارت بر طرح‌ها و پیمانکاران تدوین و اجرایی خواهد شد.

او بر الکترونیکی کردن امور متقاضیان در شرکت شهرک‌های صنعتی تاکید کرد و گفت: هم اکنون برخی فرآیند‌ها نظیر واگذاری زمین، بصورت الکترونیکی در حال انجام است که بر اساس برنامه ریزی‌ها نا دوماه آینده نیز ۵ خدمت دیگر الکترونیکی می‌شود.

هاشمی با قدردانی از تلاش‌های پژمان انصاری معاون پیشین فنی این شرکت، در ابلاغی علی زارعی را به سمت سرپرست معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس منصوب کرد.

علی زارعی سوابقی نظیر مدیر شهرک صنعتی بزرگ شیراز و ناظر عالیه شرکت شهرک‌های صنعتی فارس را در کارنامه خود دارد.

پزمان انصاری نیز در ابلاغی از سوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به سمت مشاور مدیرعامل منصوب شد.

همچنین مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در انتصاب دیگری مهدی اکرمی را به سمت معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس منصوب کرد.

اکرمی پیش از این به مدت دوماه سرپرستی این معاونت را برعهده داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همچنین فارس با صدور ابلاغ دیگری، احمد مهرپرور را به سمت مشاور خود منصوب کرد.

در جلسه شورای معاونین شرکت شهرک‌های صنعتی فارس احکام جدید انتصابات به معاونان جدید اهدا و و از تلاش‌های معاونین پیشین نیز قدردانی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.