سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون جامع راهنمایان گردشگری استان زنجان برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان زنجان گفت: آزمون جامع راهنمایان گردشگری و مدیران فنی استان زنجان برای ۷۱ نفردر محل دانشگاه روزبه زنجان برگزار شد.

 ارجمند گفت:در این آزمون یک نفر در بخش مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری، ۲۵ نفر در بخش مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، ۳۸ نفر نیز در بخش راهنمایان فرهنگی و ایرانگردی و ۷ نفر نیز در بخش راهنمایان ژئوتوریسم و یک نفر در بخش راهنمای طبیعت‌گردی حضور یافتند.


او گفت:در این آزمون فراگیران پاسخگوی سرفصل‌هایی همچون شناخت صنعت گردشگری، بازاریابی، قوانین و مقررات گردشگری، برنامه‌ریزی و سرپرستی گشت‌ها، زبان تخصصی انگلیسی، جغرافیای جهانگردی و نقشه‌خوانی بودند.


به گفته مدیرکل میراث‌فرهنگی استان زنجان، به‌کارگیری نیروی کار آموزش‌دیده موجب ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات در حوزه گردشگری خواهد شد و دفاتر خدمات مسافرتی باید در استفاده از راهنمایان دارای مجوز برای تور‌های داخلی و خارجی اهتمام ویژه داشته باشند در غیر این صورت مرتکب تخلف مقرراتی خواهند شد.


ارجمندگفت: شرکت کنندگان می توانند نتایج مربوط به آزمون خود را از تیرماه سال جاری در سامانه جامع آزمون گردشگری مشاهده کنند.

برچسب ها: میراث فرهنگی ، آزمون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.