سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس معرفی شد

طی مراسمی و با حضور مسئولان لشکری و کشوری مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و دادستان نظامی استان فارس برگزار شد.

قوام کریمی رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان فارس گفت: اخلاص در کار ما را عزیز می‌کند و خداوند عاشق صفات خوب انسان‌ها است.

او گفت: راست‌گویی و صداقت است که انسان را عزیز می‌کند، و این صفت سبب می‌شود که خداوند انسان را عزیز و جایگاهش را رفیع کند و در این کاری که به من سپرده شد تلاش کردم هم اقتدار نیرو‌های مسلح حفظ شود و هم امنیت مردم خدشه نبیند و این چیزی است که خداوند هم به آن اشاره کرده است.

کریمی گفت: هماهنگی خوبی با مجموعه‌های نیرو‌های مسلح و دادگستری ایجاد شده است و در زمینه فردی نیز تلاش کردم که از علم غافل نشوم و ۶۰ مقاله علمی در سال‌های اخیر داشتم همچنین توجه به همکاران خودم نیز همواره مدنظرم بوده است.

علی محمدی دادستان جدید نظامی استان فارس نیز گفت: امنیت ملی و نظم عمومی بستر آرامش و برقراری فعالیت‌های اجتماعی است و نیرو‌های مسلح به عنوان نیروی منضبط و منظم تشکیل شدند تا نظم داخلی و امنیت و پاسداری از مرز‌های کشور را انجام دهند.

او گفت: برای تحقق این مهم نیرو‌های مسلح باید مقتدر و قانونمند باشند و نیروی مسلح اگر از قانون خارج شود ناامنی و بی‌نظمی در جامعه ایجاد می‌گردد و در این مسئولیت با توجه به اسناد بالادستی اقدامات مهم را به انجام خواهم رساند چراکه فرصت‌ها کوتاه است و باید این فرصت کوتاه خدمت را غنیمت شمرد.

رسول کریمی رئیس سابق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح فارس نیز در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح از ارکان مهم دفاعی و امنیتی کشور محسوب می‌شوند و ماموریت‌های خطیری در راستای صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور انجام دادند.

او گفت: نیرو‌های مسلح دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند و همه ایرانیان و جهان شاهد مردمی بودن نیرو‌های مسلح در حوادثی مانند سیل و زلزله و کرونا بودند.

رئیس سابق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان فارس گفت: نیرو‌های مسلح در ایام کرونا خدمات بی‌نظیری به آحاد مردم ارائه کردند که تامین و توزیع کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب‌پذیر از جمله آن‌ها بود.

او گفت: نیرو‌های مسلح متواضعانه و مقتدرانه در خدمت مردم هستند و امروز در اوج اقتدار قرار دارند به گونه‌ای که امکان هر گونه تعرض از دشمنان سلب شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.