سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا پایان سال

بخش رادیوتراپی مرکز جامع سرطان همدان راه اندازی می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح بخش رادیوتراپی مر‌کز جامع سرطان همدان تا پایان امسال خبر داد.

رضا طهماسبی گفت: این مرکز با همکاری بنیاد خیریه مرحوم فرشچیان و دانشگاه علوم پزشکی همدان در حال ساخت است.

او گفت: مرحله نخست این طرح تیر سال گذشته به بهره برداری رسید و اکنون خدمات شیمی‌درمانی بیماران مبتلا سرطان با هزینه دولتی در این مرکز انجام می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اگر چه چند دستگاه شتاب‌دهنده مربوط به رادیوتراپی در سال‌های گذشته برای این مرکز خریداری و نصب شده، اما بنابر گفته مسئولان علوم پزشکی، به علت وجود تحریم‌ها و یک سری مشکلات؛ هنوز راه‌اندازی دستگاه‌ها انجام نشده است.

طهماسبی گفت: در مرکز جامع سرطان همدان قرار است علاوه بر انجام اقدامات تصویربرداری، تشخیصی و درمانی، فعالیت‌های تحقیقاتی هم انجام شود.

او گفت: برای مدت کوتاهی، به دلیلی بروز مشکلات و موانع، پروژه مرکز جامع سرطان همدان متوقف شده بود، اما اکنون روند ساخت و ساز این مرکز ادامه دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:رضایت خانواده مرحوم فرشچیان برای ادامه همکاری و ساخت این طرح عظیم، جلب شده است و بخش اول این مرکز که راه‌اندازی شده مربوط به خدمات شیمی درمانی است.

طهماسبی گفت: تجهیزات اولیه و مورد نیاز بخش رادیوتراپی مرکز جامع سرطان در حال خریداری است و بخش رادیوتراپی دولتی تا پایان امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

او گفت: رادیوتراپی یک درمان موثر برای بیماران مبتلا به سرطان است وهزینه این خدمت در مرکز جامع سرطان بسیار اندک و با تعرفه دولتی خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.