سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتاح:

بنیاد مستضعفان در کنار و کمک کار دولت برای خدمت رسانی به مردم است

رییس بنیاد مستضعفان گفت: در کنار و کمک کار دولت برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم هستیم و در این حوزه با جدیت پای کار بوده و تلاش می‌کنیم.

پرویز فتاح گفت: این هم افزایی و همراهی نهاد‌های مختلف در راستای خدمت رسانی به مردم مقدس است و باید با همه توان در این عرصه وارد شویم.

فتاح با اشاره به لزوم اقدام انقلابی برای توسعه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در کشور به ویژه آذربایجان غربی می گوید: باید با جهاد و همت مضاعف، مخلصانه در این مسیر گام برداریم و برای مردم کار کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان گفت: این اوضاع و محرومیت زدایی، درست شدنی است، ولی کار سختی است که باید در همه حوزه‌ها این کار سخت را با قدرت انجام دهیم.

فتاح با اشاره به اینکه انتقاد، حق مردم است، گفت: مردم، همواره پشتیبانی خود را اعلام کرده و اگر در مسیر خدمت رسانی، از کمبود‌ها انتقاد کنند، باید پذیرای آن باشیم.

او با ابراز خرسندی از پیگیری خوب استاندار آذربایجان غربی در راستای اجرای اقدامات عمرانی گفت: این استان شایسته خدمت است و باید با اعلام امن بودن و دور کردن نام آن از فضای امنیتی، فضا را برای سرمایه گذاری باز کرد.

فتاح با بیان اینکه سه شهرستان چالدران، تکاب و سردشت، سه منطقه هدف بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی هستند، گفت: البته در همه جای این استان در صورت لزوم ورود می‌کنیم و اقدامات محرومیت زدایی انجام می‌دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.