سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا تدوام داشته باشد

عایت بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از جهش مجدد کرونا تاکید کرده و اظهار داشت: باید اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا همچنان تدوام داشته باشد تا شاهد اوج مجدد این بیماری باشیم.

رضا ابراهیمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا همچنان تدوام داشته باشد تا شاهد اوج مجدد این بیماری نباشیم.

ابراهیمی می گوید: با اشاره به فرارسیدن فصل امتحانات و برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان و دانشجویان، از متولیان امر خواست تا موارد پیشگیرانه را با جدیت پیگیری و اجرا کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی همچنین به تکمیل چرخه واکسیناسیون و تزریق دوز سوم و چهارم واکسن کرونا تاکید کرد.

ابراهیمی گفت: ضروری است خدمات و تمهیدات لازم در جهت پیشگیری از بیماری کرونا برای اعزام حجاج به سفر معنوی حج صورت بگیرد تا مشکلی برای حجاج به وجود نیاید.

او می گوید: با توجه به فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و در راستای برگزاری مراسم باشکوه این روز، مسئولان امر اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: با توجه به آخرین مصوبه برای تردد در مرز‌ها تزریق دو واحد واکسن و ارائه کارت واکسن طی دو هفته یا ارائه گواهی تست پی سی آر منفی کفایت می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.