سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: فعالیت نمایشگاه‌های پایان سال در استان با ۲۵ درصد ظرفیت ضروری است و باید در این خصوص، اقدامات لازم صورت گیرد.

رضا ابراهیمی یکشنبه شب در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: سازمان‌های متولی از جمله دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در این خصوص نظارت‌های لازم را انجام دهند.

او همچنین بر تداوم کنترل تردد در مرز‌های آذربایجان غربی می گوید: باید در این خصوص برنامه ریزی لازم صورت گیرد و از ورود افراد بیمار یا دارای علایم جلوگیری شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: رعایت موارد لازم و ظرفیت‌های مورد تاکید ستاد ملی کرونا در رستوران ها، تالار‌ها و مراکز تجمعی نیز بسیار ضروری است و نهاد‌های مسوول در این خصوص باید نظارت‌ها و اقدامات لازم را انجام دهند.

به گفته ابراهیمی ، محدودیت‌های مربوط به کرونا همچنان پابرجاست و باید با قدرت اجرایی شود.

او گفت: مدارس مناطق شهری نیز غیرحضوری بوده و مدارس روستایی، هنرستان‌ها و مناطق کم جمعیت هم حضوری برگزار خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی هم در این جلسه می گوید: در حال حاضر، ۱۰ شهرستان استان در وضعیت قرمز و هفت شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

محمدامین، ولی زاد گفت: روند ابتلا در استان کاهشی بوده، ولی روند بستری و فوتی همچنان افزایشی است که امیدواریم این روند برعکس شود.

تاکنون بیش از ۳۵۰ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و بیش از هفت هزار و ۳۰۰ نفر هم جان خود را از دست داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.