سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارشد نظامی آجا در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری:

دشمن می‌خواهد با استفاده از دشمنان داخلی درکشور نا آرامی ایجادکند

ارشد نظامی آجا در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت:دشمن می‌خواهد با استفاده از ساده‌لوحان و دشمنان داخلی، در داخل کشور ناآرامی ایجاد کند و ما نیز باید با جهاد تبیین مقابل این دشمن بایستیم.

امیر سیاوش میهن‌دوست امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی‌های مسلح استان اصفهان با پاسداشت حماسه خرمشهر و تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت: شهدای عزیز با نثار خونشان صدام و ارتش لعینش را که مغرور شده بود و می‌گفت صبحانه و ناهار را در ایران می‌خورد، خوار و خفیف کرده و امید را در دل نیرو‌های مسلح و مردم زنده کردند؛ در حالی که سقوط خرمشهر اوج ناامیدی بود.

این شهدا قدرت نظام اسلامی را در جهان به منصه ظهور گذاشتند و به آمریکای ظالم و رژیم منحوس صهیونیستی نشان دادند نمی‌توانند به این کشور و نظام مقدس دست‌اندازی کنند.

به گفته او عملیات خرمشهر علاوه بر دستاورد‌های نظامی که داشت و باید در دانشکده‌های نظامی آن را تدریس کرد، دستاورد‌هایی هم برای نسل‌های آتی داشت؛ یکی از این دستاوردها، رسیدن به این باور بود که ما نباید به دشمنی که ۴۰ سال قبل می‌خواست انقلاب ما ساقط شود و در طول این ۴۰ سال نیز همواره دشمنی کرده است، اعتماد کنیم.

همین دشمنان که از طریق جنگ سخت با تدابیر مقام شامخ ولایت و قدرت نیرو‌های مسلح و به پشتوانه مردم از این نیروها، نمی‌توانند بر ما غلبه کنند در صدد ایجاد جنگ نرم هستند؛ مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهر‌ها در پیش است و ما باید خود را برای فتح‌های بعدی آماده کنیم.

دشمن می‌خواهد با استفاده از ساده‌لوحان و دشمنان داخلی، در داخل کشور ناآرامی ایجاد کند و ما نیز باید با جهاد تبیین مقابل این دشمن بایستیم و دستاورد‌های نظام را برای مردم تبیین کنیم و این خود یک خرمشهر دیگر این است.

میهن‌دوست می‌گوید بهترین راه مقابله با این جنگ نرم اطاعت محض از مقام ولایت است که این اطاعت، حرکت به سوی نور است و فقط از این طریق است که می‌توانیم از این جنگ نرم پیچیده به سلامت بیرون بیاییم؛ هر موقع فرصت داشتیم باید جهاد تبیین را در اولویت خود قرار دهیم و این را سرلوحه کار‌های خود بگذاریم.

ارشد نظامی آجا در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: به حول و قوه الهی، همه نیرو‌های مسلح ید واحده‌ای هستند و، چون مشتی محکم به دهن دشمنان کوبیده می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.