سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه عرضه تولیدات عشایر در میاندوآب راه‌اندازی شود

فرماندار ویژه میاندوآب با تاکید بر حمایت از تلاش‌های طاقت‌فرسای عشایر این شهرستان، گفت: می‌توان نمایشگاهی را برای عرضه محصولات تولیدی عشایر و ایجاد درآمد راه‌اندازی کرد.

علی پیام  در نخستین جلسه شورای عشایر گفت: عشایر زحمتکش همیشه پای انقلاب بوده و در عرصه تولید محصولات دامی نقش برجسته‌ای دارند و با امکانات کم و در سخترین شرایط این مهم را بر دوش دارند.

او گفت:آنان با دوری از امکانات به‌همراه خانواده خود ماه‌ها از محل زندگی خود دور می‌شوند و بنابراین همه ما وظیفه داریم در جهت حل مشکل آنان گام برداریم.

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: راه‌اندازی نمایشگاهی جهت عرضه محصولات تولیدی عشایر با هدف معرفی و درآمدزایی می‌تواند موثر واقع شود.

او گفت: انجام هر کاری برای این قشر زحمت‌کش که از هر گونه امکانات دور هستند، موجب دلگرمی و پشتیبانی آنان می‌شود.

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: اختصاص سهمیه آرد و مدیریت آن صرفا برای تامین نان عشایر در فصل کوچ در دستور کار گیرد تا مشکل آنان از نظر نان حل شود.

او گفت: جهاد کشاورزی این مهم را در اولویت قرار دهد و نظارت دقیق بر توزیع کالاهای اساسی داشته باشد و البته باید مراکز توزیع در سطح شهرستان به ویژه روستاها افزایش یابد تا از حالت انحصاری خارج شود.

پیام گفت: در رابطه‌ با پایش بیماری و مایه‌کوبی ‌دام‌های عشایر قبل از کوچ شبکه دامپزشکی روند را سرعت بخشد و طی یک هفته آتی به اتمام رساند تا دام عشایر قبل از کوچ در برابر بیماری‌ها ایمن شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.