سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشتاقی: اولویت متولیان کشتی باید موفقیت در المپیک باشد

به اعتقاد قهرمان بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴، اولویت برنامه‌های فدراسیون کشتی باید معطوف به موفقیت در المپیک پاریس باشد.

بهرام مشتاقی عضو پیشین شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: به طور حتم بازی‌های المپیک بزرگترین و مهمترین میدان ورزشی جهان است و تمام کشور‌ها با برنامه ریزی هدفی جزء موفقیت در این رویداد مهم را دنبال نمی‌کنند، به همین دلیل این رخداد با اهمیت باید در اولویت برنامه‌های مسئولان ورزشی و کشتی باشد و بعد از آن برای سایر تورنمنت‌ها همچون قهرمانی جهان و آسیا برنامه ریزی کرد.

مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه سال جاری در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

مشتاقی با بیان اینکه باید به خواسته‌ها و دغدغه‌های قهرمانان توجه شود، گفت: اگر به فکر موفقیت ورزشکاران در میادین مختلف هستیم باید متولیان امر شرایطی را فراهم آورند که کشتی گیران در آرامش فقط به فکر تمرین و آماده سازی خود باشند نه اینکه ذهن و فکر آن‌ها درگیر مشکلاتی مثل شغل و مسائل معیشتی باشد. بدون شک چناچنجه قهرمانان با خیالی آسوده پا به میدان رقابت بگذارند نتایج چشمگیر تری کسب خواهند کرد که در مجموع این مهم به سود ورزش کشورمان خواهد بود.

ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در مسابقات پیش رو روز‌های ۵ لغایت ۱۵ خردادماه در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.