یک سایت روسی در گزارشی به حضور کشتی گیر طلایی ایران در مسابقات قزاقستان واکنش نشان داد.

در گزارش سایت داغستان روسیه آمده است: لیدر‌های تیم ملی کشتی آزاد ایران برای کسب امتیاز به قزاقستان می‌روند. حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیر زارع در رقابت‌های بین‌المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی به میدان خواهند رفت. دو نفر از آن‌ها سال گذشته در بازی‌های توکیو شرکت کردند و یزدانی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال نقره و زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم مدال برنز دست یافت.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی جام بولات تورلیخانوف روز‌های ۱۲ تا ۱۵ خردادماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

این ۳ قهرمان کشتی ایران پس از نمایش فوق العاده در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ که با مدال طلا همراه بود هنوز در هیچ میدانی شرکت نکردند و آلماتی اولین مسابقه آن‌ها خواهد بود که برای کسب امتیاز با سایر رقبای خود مبازره خواهند کرد که این امتیاز‌ها برای قرعه کشی بازی‌های المپیک و مسابقات قهرمانی جهان بسیار مهم است.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان به منظور حضور در رقابت‌های بین المللی قزاقستان و رنکینگ اتحادیه جهانی روز‌های ۳۰ اردیبهشت تا ۱۰ خردادماه در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که رحمان عموزاد، یونس امامی، حسن یزدانی، کامران قاسم پور، امیرحسین فیروزپور و امیرحسین زارع نفرات دعوت‌شده به این مرحله از اردو هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار