سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجمین گردهمایی خیّرین آموزش عالی در شیراز برگزار می‌شود

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز، از برگزاری پنجمین گردهمایی خیّرین آموزش عالی به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

مهدی مؤمن‌زاده گفت: گردهمایی خیّرین آموزش عالی هرساله از سوی بنیاد حامیان علم و فناوری ایران باهمکاری یکی از بنیاد‌های دانشگاهی، دانشگاه‌ها یا مؤسسات آموزش عالی برگزار می‌شود؛ پنجمین دوره از این گردهمایی، در روز‌های سوم تا پنجم خردادماه، از سوی بنیاد حامیان علم و فناوری ایران با همکاری دانشگاه شیراز، باحمایت یکی از خیّرین آموزش عالی در شیراز برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز همچنین در خصوص ضرورت برگزاری این گردهمایی گفت: باتوجه به سیاست‌های کلان بخش آموزش عالی در زمینه توسعه وقف علمی و نیاز‌های حوزه علم و فناوری به کمک‌های مردم، برگزاری گردهمایی خیّرین می‌تواند در شناساندن نیاز‌های دانشگاه‌ها و آشنایی بیشتر خیّرین و واقفین به اینحوزه مؤثر باشد.

به گفته مومن‌زاده، در پنجمین گردهمایی خیّرین آموزش عالی، علاوه بر معرفی نیاز‌های دانشگاه‌ها، محور اصلی این گردهمایی، بهسازی و نوسازی خوابگاه‌های دانشجویی و پویش حمایت از دانشجویان نیازمند خواهد بود.

او ضمن دعوت از خیّرین آموزش عالی برای حضور در این گردهمایی، گفت: این رویداد به صورت حضوری، با حضور مسئولان کشوری و استانی در هتل بزرگ شیراز برگزار می‌شود و در نشست‌های جداگانه‌ای به بررسی پیش‌نویس سند ملی وقف علم و فناوری و بررسی مشکلات و پیشنهادات خیّرین و دانشگاه‌ها پرداخته خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.