کسب مقام سوم تیمی، یک نشان نقره، یک نشان برنز، یک دیپلم افتخار و جایزه ویژه، دستاورد تیم ریاضی دانشجویی دانشگاه شیراز در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور بود.

روابط عمومی دانشگاه شیراز اعلام کرد: در مراسم اختتامیه چهل‌وچهارمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور که انجمن ریاضی ایران و به‌میزبانی دانشگاه الزهرا برگزار کرد، از برگزیدگان و مدال‌آوران این دوره از مسابقات، در ۴بخش دانشجویان کارشناسی، دانش آموختگان، نتایج تیمی و تیمی مستمر قدردانی شد که در این میان، تیم دانشگاه شیراز به‌سرپرستی دکتر بهمن احمدی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم دانشگاه موفق به کسب رتبه سوم این دوره از مسابقات شد.

دانشجویان کارشناسی بخش ریاضی دانشگاه شیراز: مریم انوری‌پور و زهرا رحیمی، بهنام باغبان‌پور، امیرحسین دالوند و مسعود میرزایی، اعضای تیم دانشگاه شیراز در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور بودند.

امیرحسین دالوند، موفق به کسب مدال نقره، بهنام باغبان پور موفق به کسب یک نشان برنز و زهرا رحیمی برنده دیپلم افتخار این دوره از مسابقات بود. همچنین در این دوره از مسابقات، دانشگاه شیراز برنده جایزه پیشرفت مستمر در سه سال اخیر را دریافت کرد.

چهل‌وچهارمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور، پس‌از دوسال وقفه به‌علت فراگیری بیماری کرونا، در روز‌های ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه با شرکت ۱۲۲ دانشجو در قالب ۲۸ تیم دانشگاهی، در ۱۸حوزه امتحانی در دانشگاه‌های سراسر کشور به‌صورت حضوری و هم‌زمان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار