سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استراتژی شرکت گاز ایلام وارد فاز بهره‌برداری می‌شود

سرپرست شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه استراتژی شرکت گاز استان ایلام وارد فاز بهره‌برداری می‌شود، گفت: ساختار این شرکت بر اساس قابلیت‌های موجود و طرح‌های توسعه‌ای بازنگری می‌شود.

به گفته محمود کشاورز، مقاوم‌سازی پروژه‌های خطوط لوله و تاُسیسات می‌بایست در اولویت کاری قرار گیرد تا تاب‌آوری و ایمنی نسبت به گذشته افزایش یابد.

او با بیان اینکه ارتقای کیفیت در خدمات‌رسانی ضروری است و تلاش می‌شود در کوتاهترین زمان ممکن به جامعه هدف خدمات ارائه شود، گفت: بهینه‌سازی سیستم‌ها و گسترش دولت الکترونیک برای خدمات‌رسانی بهتر، از نیاز‌های اساسی شرکت است که انتظار می‌رود همکاران به این موضوع مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سرپرست شرکت گاز استان ایلام گفت: باتوجه به اینکه عملیات گازرسانی شهری و روستایی در این استان در مراحل پایانی است و می‌بایست ساختاری متناسب با فعالیت‌های آتی شرکت بر مبنای خدمات‌رسانی و ارتقای کیفی خدمات به ذینفعان بازآراریی و بازنگری شود.

کشاورز با اشاره به اینکه پاسخگویی شفاف و کامل مدیران و کارکنان به ارباب رجوع باعث جلب اعتماد آحاد مختلف مردم می‌شود، می گوید: ایجاد تناسب بین میزان خدمات دهی به ذینفعان و ساختار شرکت با هدف چابک‌سازی و افزایش بهره‌وری در دستور کار مهندسی ساختار شرکت ملّی گاز قرار دارد.

سرپرست شرکت گاز استان ایلام گفت: ادامه فعالیت‌ها می‌بایست بصورت جهادی در تمام عرصه‌های خدمت رسانی به ذینفعان و اجرای پروژه‌ها با حداکثر توان انجام شود تا شاهد افزایش رضایتمندی جامعه هدف باشیم.

برچسب ها: شرکت گاز ، خدمت رسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.